We are Beautiful - Kapitel 27

När vi släppte varandra så var det som att alla mina känslor kom tillbaka. Jag orkade inte dölja dom mer så jag kastade mig runt Erics hals och vi började kyssa varandra passionerat. Eric lyfte upp mig och jag la mina ben runt hans midja och han satte mig på en av bänkarna......

     
 
 Erics Perspektiv
 
Efter kyssen så kastade sig Ellen runt min hals och jag lyfte upp henne och hon la sina ben runt min midja medan jag sen satte ner henne på en av bänkarna som fanns där. Vi kysstes mer passionerat än innan och jag drog upp hennes morgonrock och hon tog snabbt av mig min tröja. 
 
Jag lyfte upp hennes ben mot mina höfter och hon lekte med mitt hår. Det började hetta till allt mer när det precis knackade på dörren. 
 
- Yes? sa Ellen och tog ett djupt andetag
- They are Ready for you now sa en kvinna
- Im Coming sa Ellen och såg på mig
 
Vi började båda skratta lite innan hon gav mig en kyss och hoppade ner från bänken. Jag tog på mig tröjan och såg mot Ellen. 
 
- Så, vad händer nu? sa jag
- Plåtningen fortsätter sa Ellen och log
- Jag menade med oss sa jag och log
- Jag är tillsammans med Niall, och det här kanske bara var en engångs grej sa Ellen och knöt ihop morgonrocken igen
 
- Kan jag inte komma hem till dig ikväll så vi får prata ordentligt sa jag med bedjande blick
- Ja, Niall är ju och repar inför turnén hela kvällen och är inte hemma förens imorgon bitti, så visst sa Ellen
- Bra, då kommer jag så fort jag kan sa jag och gick fram mot Ellen
- Kom vid 19.00, okej? sa Ellen och smekte försiktigt min kind
 
Jag nickade till svar och hon öppnade sen dörren och skyndade sig ut till plåtningen medan jag gick iväg och jag skulle träffa Tomas för att sen åka och göra lite studio jobb innan jag skulle träffa Ellen ikväll. Jag vinkade in en taxi och åkte mot studion och tankarna började snurra runt i mig. Det lät ju faktiskt som hon tänkte fortsätta vara tillsammans med Niall, hon kan inte göra så, för hon har faktiskt känslor för mig, annars skulle hon inte kysst mig. eller?
 
Senare på kvällen - Hemma hos Ellen - Ellens Perspektiv

Eric hade kommit hem till mig och vi skulle prata om vad som hänt mellan oss tidigare idag. Niall var inte hemma och det var tur för han får aldrign veta om vad som hänt mellan mig och Eric. Vi satt i soffan och jag visste inte vad jag skulle säga. 

- Så, vad händer med oss nu? sa Eric och såg på mig
- Det får inte hända något mer mellan dig och mig. Det som hände idag var fantastiskt, det håller jag med om men det får inte hända igen sa jag
- Så du kommer tränga bort dina känslor för mig? Jag vill vara med dig och ingen annan, du måste tro mig sa Eric
- Mitt liv finns här, jag kan inte bara riva upp allt för din skull, hur mycket jag än vill sa jag 

- Jag älskar dig Ellen, förstör inte det när det äntligen börjar bli bra mellan oss igen sa Eric ledsamt och flyttade sig närmare mig 
- Snälla, gör inte såhär mot mig sa jag och såg på Eric
- Vad är det inte jag ska göra? sa Eric och smekte min kind och rörde sig sakta ner mot min hals
- Det där, jag kan inte stå emot dig då sa jag och försökte stänga av känslorna 

- Jag vill inte sluta sa Eric och la sin hand runt min nacke
- Det är fel sa jag och rörde mitt ansikte närmare Erics 
- Men varför känns det då så rätt? sa Eric och våra läppar möttes

Vi började kyssa varandra hett och passionerat. Jag satte mig gränsle över honom och la mina händer i hans hår. Han drog sakta ner axelbandet på mitt linne och kysste försiktigt min hals. Han lyfte sen försiktigt upp mig och vi gick in till sovrummet där han la sig över mig. Jag drog av honom tröjan och han la sin hand mot min mage. Jag rös till och la mina händer mot hans rygg. Vi fortsatte att kyssas och vi blev allt mer på varandra. Vi hjälptes sen åt att ta av varandra dom sista kläderna för att sen ha sex. Vi stönade och hade det fantatiskt. 

Nästa morgon - Erics Perspektiv

Natten med Ellen hade varit helt underbar. Men klockan var redan 06.00  och jag var tvungen att gå härifrån innan Niall kom tillbaka. Det vore en katastrof för Ellen, fast jag vet att det kommer bli vi två igen nu. Ellen hade gått upp med mig och vi skyndade oss ut till hallen och jag tog på mig skorna. 

- Jag kommer sakna dig sa jag och log
- Och jag dig, men jag ringer sa Ellen och gav mig en kyss
- Lovar du? sa jag och såg allvarligt på Ellen
- Jag lovar, du kan lita på mig sa Ellen och log 

Jag gav henne en sista kyss innan jag gick ut från lägenheten och skyndade mig ut från huset. Jag såg mig omkring innan jag gick ut och jag såg inte Niall någonstans så jag sprang därifrån och hoppade sen in i en taxi och åkte till hotellet. Men nu finns det hopp iallafall, hoppas jag....

Lite senare på dagen - Ellen träffar Louis - Ellens Perspektiv

Jag visste vad jag måste göra. Jag älskar ju Eric och jag måste egentligen prata med Niall men jag vet inte hur jag ska göra. Jag hade bestämt mig för att gå och träffa Louis innan lite möten om kommande jobb. Vi gick en promenad och det märktes att han förstod att det var något som var fel.

- Ok, you haven't said a word for a long time now, what's wrong? sa Louis
- Well, Eric Is here. He has work and stuff here so I came home to me sa jag
- No, don't tell me that you and him have done something sa Louis 
- We have, I couldn't resist and I love him. I don't know what to do sa jag

- How could you do this to Niall? And how could he do this to you? sa Louis
- What are you talking about? It's my fault not Erics. sa jag 
- I love you Ellen, like you were my own sister but you can't do this to Niall sa Louis 
- I know, but I'm gonna talk to him. I have to, but for now I have to go sa jag 

- Ok, remember that I'm on your side but you have to tell Niall before he gets to know this from someone else sa Louis
- I know, and thanks for being so understanding sa jag och gick snabbt iväg igen

Jag visste att Louis hade rätt, om Niall fick veta det här från någon annan skulle han bli jätte ledsen och det är något jag verkligen inte vill för jag tycker fortfarande så mycket om honom. Men jag vet inte hur jag ska berätta det för honom utan att såra honom så mycket?.....

Senare på hotellet - Erics Perspektiv

Jag skulle snart ut på lite olika möten när det knackade på dörren. Jag skyndade mig för att öppna dörren och jag blev lite chockad när jag såg vem som stod där. 

- Hi Louis, i have to go soon so i hope it dosent take that long time sa jag 
- No, not that long. Just a simpel question, what are you doing? sa Louis irriterat
- What? I dont understand sa jag förvirrat
- Ellen told me. Did you really have to go between her and Niall? And i also thougth you had a girlfriend sa Louis bestämt 

- I do, but i love Ellen and i cant just leave her. Im sorry that she have to leave Niall but we love eithter sa jag
- Maybe you should think about your girlfriend and Niall before you make the same mistake again sa Louis och gick bort i korridoren 
- What are you talking about? sa jag förvånat 
- Spain, you broke Ellens heart and what makes you think that you would't do that again? sa Louis

- I would never do that to her again. Never sa jag bestämt
- I guess you dont have have any problems with Breaking someone elses Hearts to then, like your girlfriend and Nialls sa Louis surt
- You have No right to judge me. So leave me alone sa jag och smällde igen dörren hårt

Jag blir så sur! Hur kan han komma hit och säga åt mig vad jag ska göra eller inte? Visst det kommer göra ont för alla inblandade men ingen ska få stoppa min kärlek till Ellen. Men tänk om Louis pratat med henne också och fått henne att ändra sig? Jag måste prata med henne nu. Direkt....

Senare hemma hos Ellen - Ellens Perspektiv

Eric hade kommit hit och vi hade gått in till mitt och Nialls sovrum. Vi låg och kysstes lite och vi hade pratat om vad Louis sagt till Eric men jag ser det inte som Louis, det här är inte Erics fel, jag vet att Niall kommer bli sårad men jag kan inte göra något åt det för jag älskar ju honom så mycket.

- Jag älskar dig sa jag och log
- Och jag älskar dig, hörde du det där? sa Eric och såg på mig
- Nej, vadå? sa jag och såg oroligt på Eric
- Det lät som någon kom sa Eric nervöst 

- Nej, Niall är och repar, vi är ensamma sa jag och gav Eric en kyss
- Host host... 
- Niall....i can...i can explaine sa jag och såg ledsamt på Niall
- I dont wanna hear it........

 Detta är kapitel 27 av We are Beautiful. Förlåt förlåt förlåt att det tagit sån tid att få upp det :( Jag ska skärpa mig jag lovar men det är så mycket just nu men jag ska skärpa mig. Kapitel 28 kommer på onsdag senast och då kommer ni bla. Få veta vad som händer när Niall kommit på Ellen och Eric? Stannar Ellen i London? Vad händer mellan Eric och Daniella? Kommer det bli Ellen och Eric igen och hur blir det bli när Eric ska vara med i Mello igen? Det och mycket mycket mycket mer kommer ni få veta i kapitel 28 som kommer på onsdag senast ❤️
 
TUUUSEN tusen tusen tuuuuusen miljoners miljarders triljarders tack för allt ett fantastiska stöd och fina vackra och underbara kommentarer! Jag är så otroligt glad och tacksam att jag har alla er och det är ni som gör det möjligt för mig att ha bloggen! Utan er skulle den aldrig finnas!! Tack! Ni är dom bästa som finns!!!
 
Love you all! Älskar er alla av hela mitt hjärta!! Elsker Er!!!! 💕💕💕❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback