Frågestund med mig och Markus!



Hej alla fantastiska läsare! ❤️

Efter många förfrågningar så kommer det en ny frågestund. Också för att gottgöra er alla eftersom jag varit så otroligt dålig på att uppdatera. Men den här frågestunden kommer bli med mig och min bror Markus. 

Det kanske finns några som vet att jag har en storebror och tänkte att det kunde vara kul att ha olika gäster i frågestunderna så den här gången är det med mig och min bror. Ni kan skicka in frågor från och med nu och fram till söndagen den 8 februari. 

Skriv gärna vem frågorna är till och om ni kan skriva hur många frågor ni vill. Ni kan skicka dom hit eller på min instagram. Men skriv gärna vem frågorna är till och ni kan skicka dom fram till den 8 februari ❤️ 

Och nytt kapitel kommer snart ❤️ Tack för allt ert stöd och att ni har tålamod för mig och bloggen❤️ 

Kramar Natalie

Kommentarer
Asil säger:

Frågan till Markus: Vad är det galnaste du gjort i dit liv?
Frågan till Natalie: Vad är det bästa med Markus enligt dig?
Frågan till Markus: vad är det bästa med Natta enligt dig?
Frågan till Natalie: Hur lång är du?
Frågan till Markus: Vad tycker du om Natalies sång röst?
Frågan till Markus: Hur gammal är du?

2015-01-29 | 10:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback