We are Beautiful - Kapitel 20

- Vänta lite....du ska jobba i Barcelona i 2 månader? sa jag förvånat
- Ja, jag jobbar extra på Kicks och lite modelljobb. Det här är ett jobb jag behöver också. Annars kanske jag måste flytta tillbaka till mina föräldrar sa Ellen
- Så, vad hade du tänkt skulle hända med oss i 2 månader? Kan du svara mig på det............

      
 
Ellens Perspektiv
 
- Så, vad hade du tänkt skulle hända med oss i 2 månader? Kan du svara mig på det? sa Eric och såg med ledsen blick på mig
- Jag vet att du blir ledsen men jag behöver göra det här, mitt liv ser inte ut som ditt. Jag måste jobba med flera jobb för att kunna stanna här annars måste jag flytta tillbaka till mina föräldrar sa jag
- Jag jobbar stenhårt, precis som du sa Eric besviket
- Det sa jag inte att du inte gör, men du jobbar med din dröm. Det är allt jag tänker säga. Och om du inte kan vara tillsammans med mig för jag måste åka bort i 2 månader så gör slut då sa jag besviket
 
- Ellen! Ellen, vänta vart ska du? sa Eric och skyndade efter mig ut till hallen
- Jag ska gå hem. Det kändes inte direkt som jag var välkommen här längre sa jag besviket
- Förlåt, det är klart du ska åka. Jag blev bara lite förvånad. Det var allt. Men när åker du? sa Eric och drog mig tätt intill honom
- Dom skulle ringa mig ikväll för att berätta om detaljerna. Men det finns alltid möjlighet att hälsa på, skype och det är faktiskt bara 2 månader sa jag och log
 
- Ja, men isåfall får vi ta till vara på tiden vi har tillsammans innan du åker sa Eric och log
- Mmm...vad hade du tänkt då? sa jag och tog lite försiktigt i Erics tshirt
- Vad sägs som det här? sa Eric och gav mig en passionerad kyss 
 
Eric la försiktigt sim hand runt min nacke ovh flyttade lite på mitt hår. Kyssarna blev allt mer intensiva och jag la mina händer i Erics hår. Han lyfte sen upp mig och jag korsade mina ben runt hans midja. Han la mig sen ner på sängen och jag drog av honom hans tröja. Han rörde sina händer mot min mage och jag la mina mot hans rygg. 
 
Han tog sen av min tröja och hans varma kropp nuddade min. Det var som att han var glödhet. Vi kysstes mer och Eric kysste min hals och jag stönade till. Vi hjälptes sen åt att ta av varandras kläder för att sen ha sex. Det var helt fantastiskt. 
 
2 veckor senare - Erics Perspektiv
 
Ellen hade fått veta att hon skulle åka om 2 dagar så Jennys inflyttningsfest hade blivit en inflyttnings/hejdå fest. Ellen hade tagit på sig ett par gråa slitna jeans och en grå teenage super ninja turtles tröja och hon var jätte snygg. Jag gav henne en kyss innan vi gick ut till hallen och tog på oss våra skor och Ellen tog sin jacka och vi gick snabbt ner till bilen för att åka till Jennys lägenhet. Jag tog Ellens hand och hon log mot mig, hon var så fantastisk. 
 
- Jag vet att du tycker det är jobbigt att James kommer vara där sa Ellen
- Inte lika jobbigt som det blir för dig. Men jag bryr mig ärligt talat inte om honom sa jag
- Men tänk om han ställer till med någonting? sa Ellen nervöst
Det kommer han inte, nu ska vi ha roligt tillsammans och inte tänka på James sa jag
 
Ellen nickade och när vi kom fram parkerade jag bilen och gav Ellen en passionerad kyss innan vi gick upp till Jennys lägenhet. Vi ringde på dörren och en glad Jenny öppnade dörren och gav Ellen en kram och sen log hon mot mig. 
 
- Välkomna! sa Jenny och släppte in oss
- Tack, har du bjudit halva stan eller? sa Ellen och skrattade 
- Haha, inte riktigt men nästan. Fast du, James är där inne sa Jenny
- Är han redan här? sa Ellen och tittade på mig
 
- Ja, men försök att inte bråka nu sa Jenny och tittade mest på mig
- Varför tittar du på mig när du säger det? sa jag 
- Jag hade lika gärna tittat på Ellen sa Jenny lite irriterat
- Sluta, det blir som det blir det här nu okej sa Ellen

Jag nickade bara och gick med henne in. Det var fullt med folk och man såg nästan ingen man kände igen i folkmassan. Men den enda man kände igen ordentligt var James. Han gav mig arga blickar hela tiden och jag försökte att vara nära Ellen så mycket det gick för att undvika att det skulle bli bråk. Vi gav varandra en kyss. 

- Vi kanske ska gå sa jag
- Va? Varför då, vi kom ju precis sa Ellen förvånat
- James kollar på mig hela tiden. Jag tror han är ganska arg sa jag
- Jag ska prata med honom sa Ellen och gav mig en kyss

Jag såg Ellen gå iväg och jag kände på mig att det här kommer sluta väldigt illa. Han såg verkligen arg ut och jag borde nog stoppa Ellen innan hon pratar med honom, eller?

Ellens Perspektiv

Jag gick fram till James och han tittade med irriterad blick på mig. Jag ångrade mig nästan att jag gick fram till honom men jag var tvungen att prata med honom ändå.

- Vad vill du? sa James
- Jag vill prata med dig, jag är ledsen att det skulle sluta såhär sa jag 
- Du? Ledsen? Det tror jag faktiskt inte sa James
- Men det är jag iallafall, sen behöver du inte se så argt på Eric sa jag

- Vadå? Har han klagat på mig? Jag trodde man kunde få titta på vem man ville sa James surt
- Det får man men det kanske inte passar så bra att du står och verkligen tittar på honom. Du är ju ganska arg om man säger så sa jag
- Haha, okej, ska han klaga på mig så ska han få något att klaga på sa James och gick iväg mot Eric

Jag fick panik och sprang efter och försökte stoppa James men det gick inte. Han knuffade bara undan mig och jag visste inte vad jag skulle göra tillslut. När han kom fram till Eric så knuffade han till honom och Eric knuffade tillbaka och bråket var igång. 

- Kom igen då James! Ropade en del
- Sluta! Sluta nu! sa jag och ställde mig i mellan
- Vad håller ni på med egentligen? Jag har varit med om det här förut och jag vill inte det mer sa jag ledsamt
- Han förtjänar inte dig! Och sen så har han mage att klaga på mig för jag tittade på honom sa James

- Du hoppade ju på mig! Helt utan anledning! sa Eric
- Ursäkta, men det här är min fest och jag tror det är bäst att ni går nu sa Jenny argt
- Kommer du? sa Eric och såg på mig
- Jag tror det är bäst att jag sover hemma i natt. sa jag

- Men...du kan inte låta det här få förstöra mellan oss? sa Eric
- Jag älskar dig och det vet du, men inga mer slagsmål okej? sa jag och såg på Eric
- Jag lovar, kom sa Eric och tog min hand

Vi gick ut från lägenheten och vi gick ner till bilen. Vi åkte hem till Eric och jag var besviken, inte bara på att James gjorde som han gjorde utan för att Eric fortsatte med det. Jag åker ju i övermorgon. Jag vet inte om jag kommer kunna vara ifrån Eric i 2 månader och samtidigt inte veta om James gör honom något. Jag kanske borde ställa in.....

Lite senare hemma hos Eric - Erics Perspektiv

Ellen sa nästan ingenting till mig på resan hem och inte heller när vi kom in hit heller. Hon var verkligen besviken på mig. Jag önskade att jag inte fortsatt med det James ville att jag skulle göra. Ellen stod och tittade ut genom fönstret och jag tittade på henne från sovrummet innan jag gick ut till henne och la mina händer runt hennes midja och kramade om henne. 

- Förlåt, det var inte meningen att göra som jag gjorde sa jag
- Det är inte ditt fel, men jag funderar på att inte åka sa Ellen
- Va? Varför inte då? sa jag förvånat
- Tänk om James gör någonting mot dig igen. Jag kan inte stanna där nere och samtidigt inte veta om det händer dig något här sa Ellen

- Du ska åka, och det kommer inte hända mig något. Och 2 månader kommer gå jätte fort jag lovar. Du kommer få det jätte roligt sa jag
- Okej då, jag får tänka så sa Ellen och vände sig om mot mig
- Jag älskar dig så mycket sa jag och log
- Och jag dig sa Ellen och vi gav varandra en kyss

Vi gav varandra flera passionerade kyssar och vi gick sen för att byta om och krypa ner i sängen. Hon la sig nära mig och la sin arm över min midja och jag la min arm under hennes huvud och rörde försiktigt hennes rygg och hon somnade före mig och jag log bara för mig själv och tänkte på hur otroligt lycklig jag är som får vara med Ellen. Jag somnade sen också. 

3 dagar senare i Spanien - Ellens Perspektiv

Jag hade varit i Spanien i två dagar snart och det var varmt och jätte fint väder. Hotellet var jätte fint eller klubben var fantastisk. Jobbet var roligt men det hände inte så mycket men det var ändå väldigt roligt. Fast just nu hade jag inte jobb, utan en annan gjorde sitt pass och mitt pass började inte förens om några minuter så jag låg i min säng och pratade med Eric i telefon. 

- Jag saknar dig ju också sa jag och log
- Men det är så kallt och tråkigt här utan dig. Hur ska jag klara mig utan dig? sa Eric
- Det är inget roligt här utan dig heller. Men snart är det mitt pass igen sa jag
- Och jag måste jobba med musiken, men lova mig att du ringer snart igen sa Eric

Knack knack knack knack 

- Det knackar på dörren, det är nog min chef, jag får skylla på dig om jag får trubbel sa jag och skrattade och reste mig från sängen
- Haha, varför då? Jag pratar ju bara med världens finaste flickvän sa Eric
- Det kanske är just det som är....problemet sa jag när jag öppnade dörren
- Överraskning...........

 Detta är kapitel 20 av We are beautiful. Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt och 10 0000 biljoners förlåt igen för att det tagit så lång tid att få upp kapitlet. Men det har hänt en del i mitt liv och tyvärr har bloggen blivit lidande för det. Huvudvärk har också satt stopp men nu ska jag skärpa mig ordentligt. Kapitel 21 kommer på onsdag. Behöver en dag extra att skriva på :) Men då kommer ni bla få veta vem som knackar på Ellens dörr? Vad händer i Spanien? Vem är det hon träffar helt oväntat? Och varför blir Eric så svartsjuk? Kommer deras förhållande verkligen hålla för fler prövningar? Det och mycket mycket mycket mycket mycket mer kommer ni få veta i kapitel 21 som kommer på onsdag 😘

TUUUSEN tusen tusen tuuuuusen miljoners miljarders triljarders tack för allt ett fantastiska stöd och fina vackra och underbara kommentarer! Jag är så otroligt glad och tacksam att jag har alla er och det är ni som gör det möjligt för mig att ha bloggen! Utan er skulle den aldrig finnas!! Tack! Ni är dom bästa som finns!!!
 
Love you all! Älskar er alla av hela mitt hjärta!! Elsker Er!!!! 💕💕💕❤️❤️❤️

Kommentarer
Nadja säger:

Bra!

2014-09-30 | 06:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback