We are Beautiful - Kapitel 23

- Du kan inte mena allvar, jag ville säga det men jag såg hur svartsjuk du är sa Ellen ledsamt
- Det spelar ingen roll, jag åker tillbaka till Sverige så kan du umgås mer med din ex-pojkvän sa jag besviket
- Du kan inte mena allvar, det är dig jag älskar sa Ellen och tårarna började rinna ner för hennes kinder 
- Jag är ledsen, men jag orkar inte med det här mer..jag älskar dig men jag kan inte...förlåt........

    
 
Ellens Perspektiv
 
Jag kände hur tårarna rann ner för mina kinder medan jag såg Eric gå sin väg. Det var som att mina ben var fast limmade i marken. Jag sjönk ner på marken och jag kände bara hur ett par armar la sig runt mig. 
 
- Ellen, whats wrong? sa Louis
- He, he left me sa jag och tårarna rann
- What do you mean he left you? sa Louis förvånat
- I think Eric just broke up with me sa jag och snyftade
 
Jag kände hur jag fick stöd av Louis att ta mig upp på benen igen. Han tittade lite försiktigt på mig innan han torkade mina tårar. 
 
- Is it ok if i leave, there is something i need to do? sa Louis
- I will be ok, but Eric is in my room right now, can i go to your room for a little while? sa jag
- Of course, i see you later, and Ellen, its going to be ok sa Louis och gav mig en kram
 
Jag gick till killarnas svit och jag hade ont i bröstet. Jag fattar inte varför Eric inte kunde lyssna på det jag sa. Jag älskar honom och ingen annan. Han borde lyssnat. Och nu är han borta....
 
Erics Perspektiv
 
Jag hade gått tillbaka till Ellens rum och jag packade ihop mina saker för att åka tillbaka till Sverige. Det gjorde ont i hela kroppen när jag tänkte på hur hon och Harry hade kramat varandra och hur dom hade varit mot varandra det hade gjort så ont och att bilderna av det inte kunde komma ur mitt huvud gjorde inte saken bättre. Det knackade på dörren och jag gick för att öppna och där stod Louis.
 
- What do you want? Im packing so you can tell Ellen that she can have her room soon sa jag och gick in till min väska
- What are you doing? Ellen is heartbroken sa Louis
- I saw how they were together and she always want to be with you sa jag
- We asked if you wanted to come with us but you stayed here. Ellen loves you and you love here. I mean yes, Harry and Ellen had a flirt but not anymore sa Louis
 
- They had what? sa jag förvånat
- I thought you knew what, but my point is that she loves YOU, dont leave her here alone! sa Louis bestämt
- Nothing can make me change my mind. Im leaving, tell her that i wont forgive her sa jag
- Forgive her for what? She havent done anything sa Louis och jag tog min väska

- For not Telling me that she had a flirt with Harry, because Maybe now my jelouse wouldn't be so wrong after all sa jag och tog på mig skorna
- You know what, You are throwing away an amazing Girl. And i hope that one day you will understand that sa Louis
- I know, but i cant stay with someone that wants to be More with others then me sa jag och öppnade dörren och gick därifrån 

Mina misstankar hade inte varit så fel ändå. Jag hatade mig själv för det jag gör just nu men jag kan inte vara tillsammans med Ellen just nu. Jag älskar henne mer än något annat men som det ser ut just nu så kommer det inte räcka för att vårat förhållande ska hålla helt enkelt....

Samtidigt hos killarna - Ellens Perspektiv

Jag kunde inte sluta gråta och Niall satt och försökte trösta mig så mycket som det bara gick. Ingen kunde förstå varför Eric bara dragit från mig sådär, men jag förklarade varför och Harry blev lite irriterad på Eric. 

- He just left you? Because you went out on a boat with us? sa Harry
- No, hi is jelouse, he dont want me to hang out with you sa jag och torkade tårarna
- You are better alone, he dosent deserve you sa Harry
- He dosnet deserve me, i know that. He deserves someone better sa jag

- Ellen, look at me, everything is going to be fine sa Niall
- I hope you are right sa jag

Louis kom sen tillbaka in till killarnas svit och jag såg på honom att han varit och pratat med Eric. Jag svalde klumpen i halsen och hoppades att han fått Eric att stanna. Han gick fram till mig och tog mina händer. 

- He left, didnt he? sa jag
- Im so sorry, i tried to do everything that i could. sa Louis
- I know you did. Thanks anyway. I guess all i have to do know is to forget about him sa jag och lutade mitt huvud mot Nialls axel
- We will support you, you know that right? sa Zayn och tittade på mig

Jag nickade bara till svar och kände hur allting inom mig bara sjönk till botten. Mitt hjärta var krossat och jag hade förlorat den personen som jag ville vara med. Jag önskar bara att han förstod hur mycket jag faktiskt ville ha honom......

1 år senare - Ellens Perspektiv

Det har gått ett helt år sen Eric och jag gjorde slut i Spanien och mycket har förändrats i mitt liv. Jag hade flyttat till London, för kärleken. Jag hade börjat umgås allt mer med killarna i 1D och förälskat mig i Niall, och för att vara nära honom så flyttade jag till London. Jag hade hört massor om Eric, han hade gått vidare också och idag var jag tillbaka i Sverige med killarna för dom hade en konsert här. 

Jag var lite nervös inför att vara tillbaka för jag visste ju inte om jag skulle krocka ihop med Eric eller inte. Jag satt och bläddrade igenom en tidning på vårat hotell rum och jag fick en chock när jag såg bilden på Eric och hans nya flickvän. Men texten gjorde att jag tappade andan. " Eric Saade förlovar sig med flickvännen ". Det gick en kall känsla i kroppen på mig. 

- You look like you seen a Ghost sa Niall och såg på mig
- No, i just need a little fresh air sa jag
- Ok, do you want me to come? sa Niall och la sina armar runt min midja
- Its ok, i will come back soon. I love you sa jag
- I love you to sa Niall och gav mig en kyss

Jag tog på mig skorna och gick ut från hotellet. Jag mådde illa och kände mig yr. Förlovad? Jag förstod ingenting. Jag gick i mina egna tankar när jag krockade med någon. 

- Förlåt, jag såg dig inte sa jag
- Det är okej...hej Ellen sa personen
- Hej Eric......

 Detta är kapitel 23 av We are beautiful. Jag hoppas ni ska tycka om det! Förlåt förlåt förlåt att det tagit så lång tid att få upp det men har haft det ganska jobbigt just nu men nu är det här :) Kapitel 24 kommer senast på söndag 😊 Jag kan inte avslöja vad som händer då men det blir lite spännande 😊 Tack för att ni väntat! 💕

TUUUSEN tusen tusen tuuuuusen miljoners miljarders triljarders tack för allt ett fantastiska stöd och fina vackra och underbara kommentarer! Jag är så otroligt glad och tacksam att jag har alla er och det är ni som gör det möjligt för mig att ha bloggen! Utan er skulle den aldrig finnas!! Tack! Ni är dom bästa som finns!!!
 
Love you all! Älskar er alla av hela mitt hjärta!! Elsker Er!!!! 💕💕💕❤️❤️❤️

Kommentarer
Asil säger:

Väldigt bra kapitel. Med mycket spänning 😊

2014-11-14 | 13:58:29
emelie säger:

guuuuud va BRA!! :))

2014-11-14 | 16:39:05
Josefin säger:

Älskar det<3

2014-11-15 | 22:27:34
Bloggadress: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback